top of page
Obrázek autoraMiroslav Ambroš

Může mít populární klasická hudba v interpretaci špičkových umělců pozitivní vliv na svět byznysu?

Aktualizováno: 25. 7. 2022

část 1


Jako houslista a umělecký vedoucí Ambroš Ladies Orchestra mohu s jistotu říci, že spojení byznysu a populární klasické hudby je životaschopnou myšlenkou. Mám s tímto svým dámským komorním souborem založeným v r. 2018 již několik zkušeností, které to potvrzují.


Ale nejde jen o naše zkušenosti. V uplynulých 40 letech našlo spojení klasické hudby a nekoncertního prostředí oporu v mnoha konkrétních realizacích po celém světě.


Smyslem této série článků není poskytnout vám důkazy o tom, že marketing vaší firmy spojený s s populární klasickou hudbou zvýší vaše tržby v průměru o 8-10%. Budu ale rád, když jako vrcholný manažer nahlédnete příležitost, jak uspořádáním eventu oživeného tímto originálním způsobem zviditelníte Vaši společnost a možná tak trochu vzbudíte závist své konkurence.


Jaká je vaše představa o koncertech klasické hudby a o jeho publiku?


Jako člověk, který se o klasiku pravděpodobně nikdy příliš nezajímal, asi vidíte koncertní síň,

pódium, dirigenta, orchestr a vybranou společnost posluchačů - fanoušků Mozarta, Beethovena nebo např. Ravela.


Pokud to tak je, rozumím vám. V uplynulých třech stoletích to tak skutečně bylo a dodnes si většina interpretů klasické hudby nedokáže představit, že by to mohlo vypadat jinak.


Proč jsem tedy na začátku napsal, že spojení byznysu a klasiky tu existuje už téměř 40 let?


O tom bude další, navazující blogový příspěvek ...

 

54 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

コメント


bottom of page